KABIZLIK

                                     BOKTAN MEVZULAR 2 ( KABIZLIK )


Merhaba Arkadaşım ,

Boktan mevzular ile karşınızdayım : ) Boktan derken öyle lafın gelişi falan değil bildiğin dümdüz türünden bahsediyorum.Burdan size kabızlık ile ilgili bilimsel bir sürü açıklama yapmamı beklemeyin , işim de değil zaten.Nacizane sizlerle kendi yaşadıklarımı kendi uyguladığım ve memnun kaldığım yöntemlerle paylaşıyorum.

Sorununuz başedilemiyecek bir boyuttaysa mutlaka bir uzmana danışın demeyi de boynumun borcu bilirim.Ama şunu  çok iyi biliyorum ki arkadaşım sen bu yazıya gelene kadar konuyla ilgili bir sürü yazı okudun ve bir sürü ürün denedin.Bol bol su için,spor yapın,beslenmenize dikkat edin.bla bla bla...

Tabiki kabızlığı dibine kadar 7 sülalesiyle birlikte yaşamış biri olarak sana bunları söylemiycem.Çoğu hastalık gibi kabızlıkta maalesef bazen kronik bir hastalık olarak hayatınıza merhaba diyebiliyor.

Hamilelikte,yaşlılıkta ve özellikle çocuklardaysa bu , çekilmez bir hal alabiliyor.Bütün yaşam kalitenizi düşürüyor.Neyse ki film mutlu sonla bitiyor arkadaşım : )

Şimdi sana mucizevi bir kür veriyorum.Bunu da lütfen bir yere kaydet.Benden söylemesi.Bu kürü kendime,kızıma,aileme bu sıkıntıyı yaşadığını duyduğum tanıdıklarıma uygulattım.Sonuç herkeste aynı,Allah senden razı olsun :)

Şimdi arkadaşım kürü veriyorum....

1 Su bardağı içme suyunu kaynat,ağzı kapalı bir kaba 4-5 adet kuru kayısı koy ve kaynattığın sıcak suyu bu kaba döküp ağzını kapatıp bir gece beklet.Sabah uyanır uyanmaz aç karnına önce posasını iç sonra kayısıları ye.

Bana da dua edip,yorum atıp paylaşmayı unutmuyorsun arkadaşım : )

Sağlıcakla Kal




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder