UMCA SOLÜSYON İLE GRİBE SON!!!

Bu solüsyonu Ela 1 yaşındayken yakalandığı grip esnasında bana Almanyada yaşıyan arkadaşım tavsiye etmişti.Almanyada en çok kullanılan ilaçlar arasında 3.sıradaymış.Doktorumuzada danıştıktan sonra kış aylarında ve mevsim geçişlerinde bizim evin ecza dolabının vazgeçilmezlerinden biri oldu kendileri.Normalde ilaç tavsiyesinde bulunmayı asla önermiyorum.Çünkü her bünye ve her çocuk bir değil.Ama bu solüsyon bağışıklık takviyesi yaptığı için gönül rahatlığıyla herkese öneriyorum.
Özellikle çocukları kreş,okul gibi kalabalık yerlerde olan tüm annelere hergün içeceklerine katıp vermeyi öneriyor yurtdışındaki doktorlar.Bizde bunun faydasını çok gördük.Öyleki bende gribal bir durumda kullanıyorum.Bu arada bu solüsyonu kullanmak için illaki hasta olmanız gerekmiyor.Bağışıklığı güçlendirmek için kullanmanızı tavsiye ederim.Grip,öksürük,burun akıntısı,bronşit,nezle bunları daha çabuk atlatmanızı sağlıyor.Eczanelerde bulabileceğiniz bu solüsyonun fiyatı 26 tl.Ben en son 4 ay önce almıştım.O zaman zarfı içinde değişmediyse tabii fiyatı.
Bu arada kullanım miktarı çocuğunuzun yaşına göre değişiyor.Reçetede ayrıntılı bilgiye ulaşabiliyorsunuz.
Sağlık dolu günler dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder